Szép solide-an

Szép solide-an

Belépő

2016. január 31. - Solide

Ádám – 1974, Budapest

- Akkor most kísérletezzünk valami modernebb hangzással – mondta Laci.

Délután nem volt kedvünk csak úgy csavarogni a Városligetben, és egyéb program aznapra történetesen nem jött össze. Nyár volt, a megszokott társaság tagjai szerteszét itthon és külföldön. Ahogy Laciék albérlője is elutazott, aki amúgy a Zeneakadémián tanult, így az átmeneti birodalmának számító egykori cselédszobában tárolt egy kürtöt. Meg állt ott egy pianínó is. Azokat nyúztuk már vagy három órája, Laci fújta lelkesen a kürtöt, én kalapáltam szorgalmasan a billentyűkön, amikor az ominózus kijelentés elhangzott. Tekintve, hogy zenei képzettsége, hallása és talentuma egyikünknek sem volt, különösebben klasszikus hangzatok éppenséggel addig sem csendültek föl. De, azért igyekeztünk valami modernebb hangzással kísérletezni. Segítségül hívtuk a technikát is, felvettük a játékunk. Valamikor este 11-kor kopogott ránk Géza bácsi, Laci édesapja, hogy figyelmeztessen minket az idő múlására. Megjegyzésünkre, hogy még igazán nem vagyunk fáradtak, rámutatott, hogy a ház többi lakója között ellenben lehetnek olyanok, akik igen, és még az sem elképzelhetetlen, hogy ők például aludni akarnának, mi több, így nyáridőben nyitott ablakoknál.

- Jó, altatódalt fogunk játszani! – proponálta Laci.

És altatódalt játszottunk. Kürtön meg pianínón, természetesen modern hangzással kísérletezve. Kamasz lázadásunk csupán tíz perces volt, azt követően magunk is beláttuk, hogy ideje csökkenteni a hangerőt. Azonban ekkor kerültek előtérbe a korábban felvett részek. A következő órák a modernebb hangzással való kísérletezés jegyében arról szóltak, hogy hol gyorsítottuk, hol lassítottuk a magnószalagot. 15 évesen az ember hajlamos azt gondolni, bőven elég hajnali három felé lefeküdni, és mindössze négy-öt órát aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://h-moll.blog.hu/api/trackback/id/tr78340618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pettra01 2016.02.01. 16:39:47

Végre sikerült újra regisztrálnom, már volt valami felhasználónevem, de akkor újra és újra be kellett volna mutatkoznom, így egyszerűbb. Most már majd tudok kommentelni is. +

Dórémi 2016.02.01. 20:44:29

Szia itt is tetszik :)
Most aztán követlek :)

ZorróAszter 2016.02.02. 13:50:04

Kedves Solide!

Ehhez nem tudok hozzászólni, de a nolblogon válaszoltam, de arra is méltóztatott fittyet hányni se.

:o)

ZorróAszter 2016.02.03. 08:11:37

Kedves Solide!

Elfelejtettem mondani, hogy mire meg tudtam volna nézni, mit válaszolt, akkor már lekapcsolták a szervert.

Solide 2016.02.03. 12:37:59

@littke: Köszönöm! Bocs a késésért, még tanulom ezt a rendszert.

Solide 2016.02.03. 12:39:27

@Dórémi: Azért nem biztos, hogy sűrűn jövök!

Solide 2016.02.03. 12:42:04

@ZorróAszter: Csak annyit írtam, hogy ott a régit nem tudom, legalábbis nem tudom röviden megmagyarázni.

Ma meg láttam, hogy jött értesítés, de a délelőttömet az egészségügy berkeiben töltöttem. Szerencsére - ahogy a viccben a toronyház tetejéről leugrótól is folyamatosan hallják - eddig még jó. :))

maiman 2016.02.04. 08:21:54

No végre, magtaláltalak!

Ide is regiztem, most már nem menkülsz. :-)))

Solide 2016.02.04. 11:53:15

@maiman: Úgy néztem ki, mint aki megpróbál eltűnni a világ szeme elől? :))

CsipkeRózsa 2016.02.04. 20:20:02

Csak véletlenül lehet megtalálni, igaz másokat is. Sajnos, a blogajánlót sokan nem használják, így nincs nyoma az új írásoknak.

exnolbloggerek.uw.hu/

Solide 2016.02.04. 22:24:37

@CsipkeRózsa: a ZorróAszter féle linkgyűjteménybe mindkét írásomat beillesztettem. Ezt is, meg a másik felületet is.

CsipkeRózsa 2016.02.05. 14:30:55

Solide,

a reblogba nem tudok belépni, a Családregénnyel kapcsolatban kérdezném: nem lehet, hogy itt is megjelenjen?

Gondolom, folytatásos regény lesz, én nagyon szeretem az élő családregényeket. Élő alatt azt értem, hogy ismerős emberek mesélnek nekem az életükről.
süti beállítások módosítása